axit

Alla inlägg den 29 juli 2014

Av Sara Hermsdorf - 29 juli 2014 01:49

Asså jag är helt lost när det gäller att blogga genom mobilen. när jag hade min LG då gick det ju bra men nu med min nokia så går det inte lika bra. jag försöker ju skriva mina inlägg så att det kommer en varje timme så att det inte blir så grötigt med alla inlägg och att det inte kommer jätte många en timme och sen att det bara är några få senare på dagen.


nä då tycker jag att det är bättre när man skriver in det så att det kommer en för varje timme så behöver jag inte stressa med att hinna skriva innan jag ska någonstans heller som det blev idag.


men tyvärr så funkade det inte på mobilen och det var 2 eller 3 inlägg som försvann :( 


men aja jag ska fixa min mobil så att det ska funka bättre och att jag kan ta bättre bilder och så. man klarar sig inte utan en bra mobil i dagsläget :/ men jag ska inte sitta här och deppa. Jag fick ju möjligheten att åka gratis till tyskland under mitt första lov när jag börjat skolan nu den 18 aug.


Jag känner nu att jag är väldigt trött och jag tror att jag skriver lite konstigt just nu men ni får ha överseende med det ikväll.


Jag kommer att vara utan data ett tag nu tyvärr så det blir nog inte så mycket inlägg förän iövermorgon (tekniskt sätt imorgon eftersom att klockan är redan efter 00:00)

God natt

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Omröstning

Vem är den bästa bloggerskan?
 Kissie
 Fokie
 Kenza
 Jag
 Annan

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28 29
30
31
<<<
Juli 2014
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards